martes, 24 de marzo de 2009

PRESTATZEN URTEKO EMANALDIA(2. ZATIA)


Ostegun goizean ez nuen ezer berezirik egin, bakarrik etxean egon. Arratsaldean, joan nintzen nire amarekin eta nire anaiarekin okulistarengana,betaurrekoak konpontzera eramateko.Ondoren,hirurok etxera joan ginen.

Ostiral goizean,ez nuen egin ezer berezirik,bakarrik etxean egon.Arratsaldean, hartu nituen malabarerarako gauzak eta nire osaba Andoni etorri bezain pronto joan ginen biok labaderoraino. Beti bezala, hasi ginen klasea “passing” egiten.Ondoren, akrobazia egiteari ekin genion.Klasea bukatu bezain pronto, etxera joan ginen eta,han, motxila utzi eta afaltzera eseri nintzen.Afaldu ondoren, ohera joan nintzen.

Larunbata goizean, beti bezala, hartu nituen gimnasiorako gauzak, eta gimnasioraino joan nintzen nire ama eta Pilirekin batera.Gimnasioa bukatu eta gero,igerilekura jaitsi nintzen igeri egitera.Bukatutakoan, Yakuzzira joan nintzen lasaitzera.Yakuzzitik atera bezain laister, saunara joan nintzen bukatzeko.

Beranduxeago, Amaya kafertegira joan ginen kafe batzuk hartzera. Geroxeago,etxera joan nintzen eta berehala afaltzera eseri nintzen. Afaldu ondoren, Messengerrean piska bat egon nintzen Claudiarekin hitz egiten, eta ohera joan nintzen.

Igandean egun osoa egon nintzen nire aitarekin gitarrarekin entsaiatzen, apirilaren hogeitabostean antzerkiko emanaldia dudalako.

Eder Goikoetxea Lopez

1 comentario:

Anónimo dijo...

para de eder de isa:me gusta mucho tu comentario, eres un chico muy majo, yo siempre estare contigo. animo. nunca te dejare.
bueno un beso.tqm
firmado tu novia isabel.