martes, 2 de junio de 2009

NIRE LEHENBIZIKO TXILENA

Ostiralean arratsaldean, beti bezala, piszinara joan nintzen igeri egitera. Ondoren, nire amarekin jakuzira joan nintzen lasaitzera. Yakuzzitik atera bezain pronto, kafe batzuk hartzera joan nintzen. Gauean, afaldu, arropa kendu, pijama jantzi, eta ohera joan nintzen, oso nekatuta bainengoen.

Larunbatean goizean, nire lehengusuekin saskibaloira jolasten egon nintzen, eta ondoren, nire osaba Pitorekin elkartu nintzen bodegan. Lamparak jartzeko eta esan zidaten, beraiekin lan egiteko udaran.

Ondoren, geratu ginen Paito, Akilas eta hirurok beroniako pote bat hartzeko. Eguerdian, geratu ginen nire gurasoak eta biok bazkaltzeko bodegan. Arratsaldean joan nintzen jubilatuen zentrorantz “Trasteando” taldearen kontzertua ikusteko. Han soinu- teknikariarena egiten egon nintzen nire aitaren nahaste-mahaiarekin.

Igandean goizean, ez nuen ezer berezirik egin, bakarrik etxean egon. Arratsaldean joan nintzen nire lehengusuekin Txioka ikastola futbolean jolastera, eta, txilena bat egiten negoela, lurrerantz erori, eta besoan zauri bat egin nintzen.

Zorionez, ez nintzen minik hartu. Denetik onena, txilena egitea lortu nuela izan zen. Ondoren, oso berandu zenez, etxera abiatu nintzen garbiketa orokorra egitera. Onndoren nire izeba Yoliren etxera afaltzera joan nintzen. Afaldu ondoren, oso berandu zenez, etxera abiatu nintzen lo egitera.

Eder Goikoetxea Lopez

2 comentarios:

isabel dijo...

hola eder:
me ha gustado mucho tu comentario en euskera, eres un chico muy majo y grande.
me caes muy bien, sigue asi campeon.
visca barça. barça el mejor.

firmado: isabel

isabel dijo...

eder por fin te ah salido la txilena cuidado que no te rompas ni unos huesos por que no queremos que te rompas si no te montamos a pedazos muy grandes isabel te dice te quiere mucho con el corazon y yo tambien lo mosmo que te dice isabel eres muy majo y un buen amigo que tenido en mi vida y en mi corazon y mi alma por que sinti meuero eder adios eder